Партнерство
Пропозиція до співпраці
Дніпровський Академічний Театр Опери та Балету – це унікальне поєднання новаторства у творчості та збереження світової класичної оперно-балетної спадщини, яку необхідно підтримувати для подальшого, ще більш професійного і сміливого розвитку.
Сьогодні в репертуарі «Дніпро Опера» представлені класичні твори світового рівня. Вистави театру, вже були визнані і високо оцінені глядачами нашого міста, шанувальниками та критиками оперно-балетного мистецтва Європи та Америки.
Найголовнішим завданням Театру є підвищення професіоналізму та якості вистав, а це означає залучення до постанов талановитих художників, декораторів, музикантів, солістів опери та артистів балету.
Ми запрошуємо вас взяти активну партнерську участь у роботі та житті театру в якості генерального партнера, спонсора або мецената.
Давайте зробимо вагомий внесок у розвиток та збереження культурних цінностей.
Як свідчить історія, партнерство в сфері культури передбачає не тільки наявність матеріальних статків, а й наявність досить високої освіченості, а головне – патріотизму та почуття громадянської відповідальності.
Звичайно, ми розуміємо, що витрати на сферу культури не передбачають «швидкого» прибутку з точки зору економіки, та і оцінити ефективність вкладень в звичному розумінні досить складно.
Але дуже важливою і незаперечною перевагою таких вкладень, є велика конкурентоспроможність з точки зору створення сприятливого образу, що дозволить залучати нових партнерів та значно розширити географію пізнаваності.
Дніпропетровський Академічний Театр опери та балету – наймолодший оперний театр в Україні.
На даний час в репертуарі театру: 18 опер та 17 балетів.
Успішні гастролі США, Італія, Нідерланди, Франція.
Варіанти партнерства
Генеральний партнер театру
Генеральний партнер театру отримує повний комплекс можливостей театру:
- від індивідуальних умов бронювання квитків, рекламних і PR-можливостей театру, до надання залу під проведення заходів партнера.
Статус генерального партнера передбачає повну та двосторонню залученість в робочий процес і діє мінімум один театральний сезон.
1. Спонсор прем’єри
- згадування компанії-спонсора прем’єри в зовнішній рекламі (анонси, афіші)
- розміщення інформації про спонсора прем’єри на офіційному сайті театру
- вираз подяки спонсору на прес-конференціях про прем’єрний показ
- розміщення інформації про спонсора/його назва або логотип в поліграфії прем’єри:
афіші, буклети, банери, програми, флаєра.
2. Спонсор обраної опери або балету з репертуару театру
- згадування компанії-спонсора в зовнішній рекламі (афіші, банери)
- розміщення інформації про спонсора на офіційному сайті театру (на сторінці заходу)
- розміщення інформації про спонсора/його назва або логотип в поліграфії заходу: програми, банери флаєри і т.д.